torsdag 9 januari 2014

OPI Wharf! Wharf! Wharf!

Och här kommer sista lacket ur San Fransisco kollektionen från OPI! Jag har som regel att jag måste visa klart en kollektion från ett specifikt märke innan jag börjar visa det nya. Men nu så är jag klar med San Fransisco och jag kan visa er vinterkollektionen, som är ett samarbete med Mariah Carey. Men nu:

Wharf! Wharf! Wharf! är ungefär samma blåa som Keeping Suzi at Bay men ett snäpp mörkare. Och givetvis ett Liquid sands lack. Som ni vet så var jag lite skeptisk emot det andra krämliquid sands lacket men det här gillar jag faktiskt. Det blev liksom mer intressant. Kanske så funkar det bättre med blått än brunt? Kan det vara så enkelt? Det höll bra och två lager täckte naglarna perfekt. Har man kortare naglar så funkar det säkert med ett lager.

Är du sugen på att införskaffa Wharf! så finns det hos Eleven för 155:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: I liked this a whole lot better than the brown one.

2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.