torsdag 20 februari 2014

Essie Pure Pearlfection

Jag lovade ju igår att visa effektlacket från Essie men så glömde jag bort det ungefär lika snabbt. Skäms på mig! Nåja, här är Pearlfection ovanpå det mörkt blåa 384 från Depend:
Pure Pearlfection är alltså ett effektlack som går att pigga upp en manikyr med men funkar inte särskilt bra på egen hand. Eller ja, visst funkar den men nja, ni förstår- den är väldigt skir och ger bara ett iriserande (heter det så? pärlemorskimmer är kanske ett bättre ord) skimmer. Jag kommer att använda det här flitigt känner jag.

Pure Pearlfection kostar 129:- och finns bland annat att köpa hos Eleven.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: I think I'v found a new favourite among the effect polishes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.