tisdag 4 mars 2014

FNUG Fashion Editor

Fashion Editor är en svårbeskrivbar färg från FNUG:
Färgen beskrivs som en "metallic rose nude" av FNUG själva och jag håller med på sätt och vis. Fastän den har en droppe lila i sig vilket gör färgen mer kall än varm. Lacket var superenkelt att lacka med och det täckte efter två lager. Trots att det är ett metalliclack så blev det inte ränder efter penseldragen. Randen som syns på min pekfingernagel är en rand jag har i själva nageln förmodligen ett resultat efter en skada av något slag (fastän jag minns inte vilken). Fashion Editor känns som en bekväm färg, om ni förstår vad jag menar? Den är liksom lagom diskret fastän samtidigt lite edgy.

Är ni sugna på att köpa Fashion Editor så finns den hos Edgecosmetics för 159:- .

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Fashion Editor from Danish brand FNUG is both work appropriate and edgy at the same time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.