torsdag 6 mars 2014

OPI All sparkly & gold

Jag är ju inte den som gör mönster och pysslar med nailart vanligtvis men nu har jag faktiskt gjort det med guldglittriga All sparkly & gold och mörkröda Visions of Love (som jag ska visa en annan dag):
Vanligtvis så brukar den här typen av glitterlack inte vara så snygg på egen hand- de täcker inte ordentligt (om du inte målar 25 lager) och blir verkligen inte bra på bild (det ser ut som naglarna är jättesmutsiga). Men ovanpå ett annat lack så blir det verkligen jättebra! All sparkly & gold är ett antikguldfärgat glitterlack i en klar bas. Efter två lager så täckte det hyfsat bra (för den här typen av manikyr). Och det var busenkelt att göra det här mönstret! Bara lite tejp och tålamod krävdes!

All sparkly & gold finns att köpa hos Eleven för bara 109:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: My first attempt at nailart!

2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.