måndag 24 mars 2014

OPI Emotions

Jag har det senaste året blivit otroligt förtjust i svarta lack och när det kom ett helsvart Liquid sands lack i OPI:s julkollektion:
Emotions är alltså helsvart och inte mörkt silver (eller fyllt av silverglitter) som många andra "svarta" strukturlack är. Det innehåller, förutom det svarta glittret, svarta hexagonaler vilket gör att ljuset reflekteras snyggt, det blir inte lika platt som om det skulle ha blivit om det enbart hade bestått av "sandigt glitter". Det här kändes lite skirare än de andra Liquid sands-lacken men det byggde upp bra och blev täckande efter tre lager.

Jag hittar inte ett fullstort exemplar av Emotions på någon svensk webbshop (finns som mini hos Eleven i ett set för 99:-) men det går säkert att få tag på i en internationell webbshop eller på Ebay.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten

In English: I dooooo like the Liquid sands polishes still.

2 kommentarer:

  1. Jag trodde inte att jag skulle gilla det men jag tycker att det är fantastiskt

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.