tisdag 1 april 2014

Tjoho!

Just nu är jag inne i värsta spurten i att skriva min magisteruppsats vilket betyder att jag sitter med böcker och laptop i mitt knä och har noll tid att göra något annat: som att skriva blogginlägg och redigera bilder på nagellack. Faktum är att jag i skrivande stund har avskavt nagellack på fungrarna (två naglar saknar helt lack eftersom jag pillat bort det).

Men för att vara lite schysst så ska jag visa härligt blåturkosa Saint-tropez från Dior! Jag kommer snart tillbaks med full kraft och då ska jag även börja med lite fotd.


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Ser ut att vara ett riktigt mysigt lack :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är hur fint som helst!

      Radera
    2. Det är hur fint som helst!

      Radera
  2. Supersnygga naglar och ett supersnyggt lack, lycka till med uppsatsen!

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.