onsdag 2 juli 2014

Glossybox Juni 2014

Eftersom jag visste att den hypade maskaran They're real från Benefit skulle vara med i boxen så slog jag till den här månaden. Jag behövde en ny maskaran och jag varit nyfiken på den länge. Detta fick jag i min box:
Naobay Protective Shampoo & Shower gel (fullstorlek, 250 ml, 165:-) luktar fräscht och syrligt. 

Yves Rocher Botanical Care Mist (fullstorlek, 100 ml, 89:-) doftar fräscht och känns svalkande på huden. Tror den kan vara toppen på solbränd hud (om värmen kommer tillbaks, det vill säga).

Färg Kajal (fullstorlek, 99:-) svart kajal som var enkel att använda. 

Benefit They're Real! Mascara (provstorlek) bra prova-på storlek (eftersom maskaran kostar 215:- i fullstorlek!!). Lever upp till hypen. Visar bild nedan. 

Clarins Instant Light Natural Lip Perfector 'Rose' (provstorlek) ett av mina favoritgloss här hemma. Känns som ett läppbalsam. Denna åker med i väskan!

Schwarzkopf Pro BC Oil Miracle Light Finishing Treatment (provstorlek) har inte testat än men det är ytterligare en silikonspäckad hårolja. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.