måndag 23 juni 2014

Lily Lolo lipgloss Bitten Pink

I'm baaaack! Jag vet inte riktigt vad som hände, tiden bara flöt iväg utan att jag liksom hängde med och tanken pä blogginlägg försvann ungefär lika snabbt. Men nu ska det bli ändring!
För ett par veckor sedan fick jag hem lite produkter från engelska Lily Lolo att testa. Jag har tidigare testat lite produkter från märket och deras Finishing dusts är absoluta favoriter här hemma. Bland produkterna så fanns lipglosset Bitten Pink som av Lily Lolos egna bilder ser ut som ett ganska kallt vinrött gloss. Se själva:
källa
Men det jag fick hem såg lite frostigt brunrosa ut vilket inte alls lockade:

Så jag kände mig lagomt pepp på att testa det eftersom det påminde om något från 90-talet. Men skam på mig eftersom väl på så är det jättefint! Det blir en glansig MLBB-nyans som är hur lättburen som helst. Men hade jag beställt den och väntat mig en färg enligt bilderna på Lily Lolos sida så skulle jag bli otroligt besviken.

Bitten Pink kostar mellan 90:- och 165:- beroende lite vart du köper det. Jag hittar dessutom det bara med gamla hylsan så jag kan inte svära på att nyanserna skiljer sig. Läppglanset är inte av den superklistriga sorten utan känns mjukt på läpparna. Det doftar svagt av choklad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.