måndag 23 februari 2015

Vårens 7 Days-kollektion från Depend

Ingen har väl missat att Depend har presenterat en ny produktlinje i deras lacksortiment. Konveptet påminner om CND:s Vinylux vilket är ett sorts hybridlack, mellan ett vanligt- och ett gellack, som ska användas tillsammans med Depends tillhörande bas- och topplack. Ja, skillnaden från Vinylux är att Depend 7 Days har baslack vilket CND inte har. 
Ett startkit med topp/ och baslack, samt en cleanser kostar 99:-. Lacken kostar 39:-/st. 

Jag får återkomma med ett omdöme av kvalitén när jag testat! Men jag gillar färgerna, de känns våriga och fräscha. 

Att jag tagit emot produkten i recensionssyfte påverkar inte mitt slutgiltiga omdöme om produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.