måndag 30 mars 2015

OPI Go with the lava flow

Finns det någon lackfärg som skriker sommar mer än korall? Kanske turkos men ärligt talat så är korall en sådan otroligt upplyftande färg.

Idag vill jag visa Go with the lava flow från OPI:s Hawaii-kollektion:
Som ni ser så är Go with the lava flow ett härligt korallrött lack med det finaste rödrosa skimret ni kan tänka er. Det kommer absolut bli en favorit i sommar! Formulan är verkligen jättebra och det täker efter två lager. Formulan är verkligen som den är när OPI gör en vinnare. En del av deras lack kan bli flammiga trots flertal lager men det problemet fanns absolut inte med det här. Vad säger ni? Vilken färg är er favoritsommarfärg? Jag vill gärna drömma om sommaren nu i det gråa, kalla vädret.

Vill ni köpa go with the lava flow så finns det bland annat hos Eleven för 155:-.Det finns på ett flertal webbshoppar men jag gillar Eleven för att de helt enkelt är pålitliga och jag har aldrig haft några problem med dem samt att de alltid är trevliga och tillmötesgående. Och nej, jag  är inte sponsrad på något sätt.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.