onsdag 25 november 2015

OPI Give Me Space

Vinterns kollektionStarlight från OPI bjuder på en  mängd vackra lack och OPI visar verkligen upp sig från sin bästa sida. Visserligen kunde de skippat alla klumpiga glitterlack (ni vet, de stora glitterflagorna i en klar bas) men resten av kollektionen är verkligen toppen och jag har hittat nya favoriter i den redan. Först ut är Give Me Space:
Give Me Space är ett blått lack med jelly finish som är fullsmockad med prismatiskt microglitter. Just eftersom det är en jelly finish så får glittret ett fint djup. Ska ni köpa något från den här kollektionen så bör du satsa på det här lacket (och två andra som jag helt fallit för som jag ska visa framöver). Det är lättlackat och täckte efter två lager även om jag målade tre för hållbarhetens skull.

Jag hittade inte Give Me Space hos Eleven men den finns hos Nails, Body & Beauty för 155:-.

Att jag mottagit varan som pressprov påverkar inte mitt slutgiltiga omdöme om den

2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.