lördag 21 november 2015

CND Plum Paisley

Den här tidenpå året bär jag nästan uteslutande mörka lack. Mest älskar jag lack som gränsar till svart, eller som är svart med något sorts skimmer i. Förra året kom CND  med kollektionen Modern Folklore och den innehöll den mörkt lila (tänk äggplantslila) skimmerlacket Plum Paisley.
Plum Paisley är såpass mörkt att det ser svart ut så länge  du inte betraktar naglarna i direkt solljus eller någon stark belysning. Men jag gillar charmen med det av någon anledning fastän jag vet att många inte gillar det så det är viktigt att påpeka. Jag tog bilden med blixt för visa det fina skimret i det. Saknar den här längden på naglarna förresten. Passar bäst på mig men efter den senaste tiden med med flyttslit har tagit ut sin rätt på naglarna så de behöver pysslas om extra nu.

Plum Paisley finns bland annat hos Nails, Beauty & Body för 135:-. De har ett bra utbud av CND:s produkter förresten. Och nej, jag är inte sponsrad av dem.

Att jag mottagit varan som pressprov påverkar inte mitt slutgiltiga omdöme om den

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.