onsdag 21 december 2016

Recension: Esse lip conditioner (+giveaway-länk)

Halli hallå, så här strax innan jul. Idag ska jag dela med mig av mina intryck av Esses läppbalsam.
Som ni har sett så har mina tidigare erfarenheter av Esse enbart varit goda - jag har tillochmed varit lyrisk över deras produkter. Men det här läppbalsamet måste nog vara det sämsta jag testat. Det gör mina läppar torrare! Konsistensen är som vanliga läppbalsam som kommer i tub men den här känns torr när jag smörjer den på läpparna. Istället för att produkten sjunker in i läpparna så känns det snarare som att den suger ut eventuell fukt ur läpparna. Jag har testat den i flera omgångar men den funkar verkligen inte för mig.

Vill du ändå testa det här läppbalsamet så finns det att köpa hos Piggabutiken för 125:-.

Men vill du istället ha ett läppbalsam som funkar så delar nu Eos ut 10 000 läppbalsam gratis till dem som skriver upp sig på deras nyhetsbrev. Eftersom jag gillar mint-smaken så klickade jag i ett till mig själv och jag ville ge er chansen också. Klicka här för att komma till utdelningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.