tisdag 23 december 2008

Dagen före

Dopparedagen. Just det. Har fixat naglarna och tänkte dela med mig av det. Tyvärr var det i princip omöjligt att få en skarp bild. Jag har inte lärt mig nog mycket om kameran än. Jag använder mig iallafall av Zoya över- och underlack (armor and anchor) sen Essies It's in the bag (2 lager) och sen Opi's Hollywood Blonde (1 lager).






It's in the bag är nog mitt favoritlack trots att det är matt. Det ger liksom naglarna ett naturligt men fräscht utseende. Hollywood Blonde är späckat med champangefärgat glitter så det gör naglarna lite extra "festliga". Ringfingernageln blir alltid längre, eller den ser längre ut. Det är väl den som slits minst kanske (?). Men det är mina egna naglar. Jag har en sorts fobi för lösnaglar- ytterst märkligt, jag vet. Men det är ju en jättebra lösning för de som biter på naglarna eller helt enkelt inte få fina naglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.