söndag 25 januari 2009

Fyrinnaes Newcastle

Den är helt otroligt vacker, den här skuggan. Sen den här. Den är mer guldskimmrande i verkligheten. Jag använde den som liner, både över och under ögonen i fredags men gick hela dagen och försökte undvika att gnugga mig i ögonen. Det kändes nämligen som om jag hade grus i dem. Jag hoppas att det var en tillfällighet för det var kärlek vid första ögonkastet. Jag ska prova den som liner imorgon också, i kombination med någon annan fyrinnae skugga. I fredags använde jag mig av söta Polar bear men jag vill prova en annan. Jag har inte fått kläm på hur skuggan ska appliceras än- resultatet blir lite ojämt. Men deras skuggor är ju lite ovanliga genom att de ska "duttas" på. När jag är morgonstressad glömmer jag lätt borta såna detaljer. Ehm, kanske även annars.

En liten uppdatering också om den konstiga summan som var reserverad på mitt konto- det var Everyday minerals och i veckan gjorde jag nytt försök att beställa med resultatet att två nya summor har reserverats. *suck* Tack och lov är den andra tillbaks på mitt konto men det känns ändå lite frustrerande att jag inte kan beställa från EM. Det är något som går fel varje gång. Så i min bitterhet beställde jag foundation och rouge från Fyrinnae istället samt några parfymprover från Posh Peasant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.