onsdag 7 januari 2009

Och så lite naglar

Fastän bara mina- förstås. Jag försökte göra en fransk manikyr igår med hjälp av Essielack, resultatet blev bra men jag måste verkligen skaffa ett vitare lack. De jag har är lite för mesiga och flera lager ser ara klumpigt ut.

Som överlack och underlack har jag zoya (suveränt) och de vita tipparna är två lager med essies Glamour. Den är lite skimmrande och den ger ett ganska kallt intryck. Sen har jag bara ett lager med essies Cool-lots över det. Mycket speciellt lack; det ser ut att vara härligt sorbé färgat, lite aprikost rosa med ett gulaktigt skimmer i. Men på så är det nästan helt genomskinligt- det lämnar bara en slöja av ett aprikost skimmer som är väldigt diskret (och omöjligt att fånga på kameran).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.