tisdag 6 januari 2009

Simply Organics=Simply Perfect



Bara ett kort inlägg. Jag har använt Simply Organics Split end treatment två ggr nu och jag måste säga att resultat syns! Mina kluvna hårtoppar har inte magiskt fogat sig samman igen- nej, det vore ju lite otäckt nästan. Men håret blir otroligt glansigt och då menar jag glansigt som om man precis skulle ha sprayat glansspray över det. Jag är faktiskt häpen att det syns ett resultat på en gång. Jag (som många andra) var snabb och beställde shampoo+balsam från Satine (erbjudandet fanns även hos Accessora) och fick med en split ends på köpet. Otroligt bra produkt! När denna lilla flaska är slut så köper jag mer- ingen tvekan om saken.
Split ends treatment kostar 240:- på Satine och 250:- hos Accessora.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.