fredag 2 januari 2009

Thank you mr Postman

Just det! Idag fick jag tre trevliga paket med posten- alla hängde i en kasse på min dörr. Mycket trevligt eftersom det innehöll saker enbart för mitt yttre: En nagellacksremover från OPI, tre matchande ögonskuggor från Id Bare minerals i Diamond serien- jättefina och min efterlängtade beställning från ELF!! Det var snabb leverans ifrån Elf med tanke på julhelgerna som precis är över. Jag tror det var ca 2 veckor sedan jag beställde.




Beställningen från Elf innehöll:
2 Eyeshadow brush
Eye defining brush
Blush brush
Eyelash curler
Pincett (tack vare Rocketqueens rekommendationer)
Eye widening pen (en vit kajalpenna, typ)
Eye liner pen, coffee
Brightening eye colour, Butternut
Brightening eye colour, Pretty n Pink
Wet gloss lash and clear mascara (gele till både ögonbryn och ögonfransarna)
Blush, Flushed
+ en gratis mineralskugga i färgen Sassy (mycket mycket fin)

Allt såg väldigt fint ut- jag har bara två saker att anmärka på. Rouge borsten var ganska så stel och hade ganska tjocka "hår" samt så var några av dem ihopmälta. Men vad kan man vänta sig för bara en tjuga? Och förpackningen till rougen höll jag på att ta sönder för jag fattade inte hur man öppnade den. Jag trodde det var det klassiska- man öppnar genom att fälla upp locket på ovansidan (så var det på ögonskuggorna) men nej då. Locket skulle istället glida uppåt. Men den missen berodde ju mer på min egen dumhet- hahahaha.
Nåja, nu ska jag öppna förpackningar och kolla lite. Det känns som julafton igen- hahahaha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.