måndag 16 februari 2009

Bjootis Make my Monday

Make my Monday är en meme med inriktning på smink och veckans fråga kommer, som namnet antyder, att läggas upp varje måndag.

Veckans fråga:
Vilken produkt är den viktigaste i din sminkväska / sminksamling?

Mitt svar:
Jag måste nog svara ganska så trist och säga mascaran. Mascaran är den enda sminkprylen jag har som kan användas utan något av de andra. Dvs, jag kan bara ha på mig mascara en dag om jag inte orkar med någon riktigt make-up. Men jag skulle aldrig ha på mig vare sig foundation, concealer eller ögonskugga utan att också ha mascara. Mascara är viktigast. För att fylla ut lite så kan jag säga att de mascaror jag använder är Mirenesse och Blinc.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.