tisdag 24 februari 2009

C'est la vie

Och nu skrev jag säkert fel men jag kom inte på nåt annat på franska. Jo, en mening kan jag men den lämpar sig inte här. Idag kör jag franskt på naglarna med hjälp av Essies Cool-Lots och Glamour. Glamour körde jag på tipparna. Jag har även försökt fila ned naglarna till en mer fyrkantig form. De är naturligt ganska så spetsiga (förmodligen för att sidorna slits, helt enkelt) men de är såpass långa nu att jag kunde fila ned dem lite. De är i längsta laget nu enligt mitt tyckte. Men de ska få växa ett tag till och jag ska bara underhålla dem så de inte bli för långa. Både tumnageln och pekfingernageln vrider sig gärna medan de växer så jag kan helt enkelt inte ha såpass långa naglar. De börjar vrida sig vid den längden jag har nu och det spänner otrevligt i dem när jag är ute i det kalla vädret. Men här är bilden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.