måndag 6 april 2009

Nubars La Perla (arkivfoto)

Jag hittade det- jag hade lagt det i fel mapp, precis som jag misstänkte. Här är iallafall Nubars La Perla, ett frostigt eller pärligt barbie-rosa lack. Underbart och om jag inte minns helt fel så var det bara två lager. Det torkade väldigt snabbt som de andra nubarlacken. Detta var ett av de tre nubarlacken jag fick i min Nailmail försändelse. Nästa gång är det Nfu Oh (!!) och äntligen ska jag få mitt #48 lack! Eller ja, nästa försändelse blir Essie (förutom jag, som fixade en specialare- China glaze trio som hade blivit över från gamla nailmail utskick)- jag ska alltid fixa och krångla med mina beställningar. Byta lack hit och dit. Men Karin som sköter Nailmail är alltid lika trevlig ändå. Så tack för det Karin :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.