torsdag 2 april 2009

Vintage sisters

Tack vare den eleganta Rocketqueen så fick jag nys på en webbshopp i USA som heter Vintage sisters. De tillverkar bland annat supersöta små metallbrukar med läppguck med de mest intressanta smakerna (dofterna). Burkarna har också en snygg retrostil som tilltalar mig. Oftast är det ju förpackningen som lockar först- jag är ytlig, jag veeeet.
I veckan fick jag iallafall ett nyhetsbrev från dem där de lanserade ett gäng nya lippies med mumsiga smaker.


Pomegranate- Sweet and juicy pomegranate blended with the delicate, light taste of white tea. A great addition to your lip balm collection!
Sour tangerine- Yummy, juicy and slightly sour!
Cherry cola- An all-American favourite drink splashed with sweet cherry. You can almost feel the bubbles on your lips!
Peaches & cream- The perfect combination of succulent peach and a touch of creamy vanilla!
Black cherry- Rich, sweet dark cherries picked from a tree and blended into a succulent balm!
Blueberry cheesecake- A creamy rich cheesecake blended with ripe blueberries. A great way to start the day!
Själv blev jag lockad av Cherry cola och Black cherry- går det att ana något som de har gemensamt där? Själv då? Lockar något?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.