torsdag 23 juli 2009

NOTD: CND's Champagne Kisses

Det här är ett lack jag blev väldigt förtjust i trots att det var beige/guldigt. Beigea (hur sjutton stavar man till det?) nyanser kan lätt få naglarna att se gula eller smutsiga ut. Åtminstone för mig- det har väl med hudtonen att göra kan jag tro. Men det här lacket gav bara naglarna en hälsosam look. Det blev vackert skimmrande och hade en aning microglitter i guld. För att vara ett CND lack så torkade detta ovanligt bra (notera bristen på en massa hack, repor och andra avtryck). Jag älskar detta lack otroligt mycket. På bilden tror jag det var 3 lager.

4 kommentarer:

  1. Tack! Ja man undrar ju lite vad killen var ute efter om man bara hoppar på en från första mailet? Hade förstått det mer om jag vägrat tatuera han och avvisat honom snorkit,det sårar ju vemsom,men jag har ingen aning om vem denhär människan är,och aldrig förr pratat med honom. Nåja,,alla kan inte gilla en:/
    Fina naglar!!!:)
    Mvh Stina

    SvaraRadera
  2. Snyggt! Verkar vara lite likt HM:s Cashmere for me?

    SvaraRadera
  3. Stina- Tack så mycket! Ja, uppenbarligen så var det en idiot helt enkelt som skrev till dig. Lustigt att det var en kille. Jag blev så säker på att det var en tjej ;-) Jag återkommer till dint blogg

    Kerstin- Ja, kanske. Jag har det inte själv men är det sådär guldbeige så är det nog likt. Men Cashmere har inget guldglitter?

    Sanna- Tack, ja- jag tycker mycket om det :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.