onsdag 19 augusti 2009

Uppdatering

Just nu lider jag av 'inför skolstarten'-nerver. Jag är ett nervöst vrak helt enkelt och kan inte koncentrera mig på något. Jag fick pappren idag från Universitetet och insåg mer på något sätt att det var på allvar. Måndag den 24:e börjar jag. Visserligen blir det bara ett allmänt info möte den första dagen men ändå. Gaaah! Jag klurar fortfarande på vad jag ska ha på mig- det viktigaste alltså. Har dessutom fått tag på en snygg skolväska. Jag vet, det är hemskt ytligt att bara bry sig om det men va fasen- det skingrar mina nervös tankar. :-) Så jag återkommer.

4 kommentarer:

  1. Ojojoj, pirrigt! Men det kommer gå bra ska du se.:) Vad ska du plugga?

    SvaraRadera
  2. Du, det är så fantastiskt roligt att plugga på universitet, jag är helt övertygad om att det kommer att gå bra.:-)Skulle gärna plugga mer, men those days are gone.

    SvaraRadera
  3. Sublim- Det är en förberedande kurs inför Universitetet. Det blir halvtid på Uni och halvtid på en folkhögskola :-) Sen blir det en mediautbildning

    SminkJante- Tack så mycket :-)

    Tintomara- Ja, jag har sett fram emot detta så länge :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.