måndag 26 oktober 2009

Uppdatering

Jag lever! Inte för att nån har frågat om jag inte gör det men det kan ju vara trevligt att klargöra fakta så inte ett sånt där illasinnat internet-rykte börjar florera. Fastän ärligt talat så har jag lite svårt att tro att ett skulle starta om mig och min död faktiskt. Jag är liksom inte riktigt lika omtalad som t ex Kanye West.

Men men, åter till själva uppdaterandet! Jag har varit bloggfrånvarande tack vare seriöst pluggande: första universitets uppsatsen, första opponeringen nånsin på universitetet samt högskoleprovet (som också var en debut). Så jag har koncentrerat mig på pluggandet och jag tror det har gett ett gott resultat. Min uppsats blev inte uppbränd av lektorerna på universitetet- jag blev inte helt sönderkritiserad- och jag överlevde högskoleprovet med mer än medel av svaren rätt. Ja, jag rättade mina svar på nätet- själva poängen får man om 3-4 veckor. Men nu kommer det att vara hyfsat lungt året ut förutom i början på december då jag har min första salstenta. Men jag är inte lika nervös för den- misslyckas man helt så går det att göra en omtenta. Ett alternativ som inte existerar på högskoleprovet.

Jag måste iallfall visa det fina Dogeared armbandet jag vann hos Bellelumiere.

När tråden går av går min önskan i uppfyllelse. Men vad den är tänker jag inte dela med mig av! ;-)

2 kommentarer:

  1. Oh, it looks lovely! I hope it brings you luck!

    SvaraRadera
  2. Heja dig på univeristet! Vad kul att det gick bra med uppsatsen, klart den inte skulle bli uppbränd =)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.