fredag 17 september 2010

Kommande från CND

Nu brukar jag inte vara den som skriver om nya kollektioner men den här kunde jag inte låta bli att kommentera! Jason Wu har skapat en speciell kollektion för CND och den kommer ut i maj 2011 (vem vet om den når oss?). Den ser visserligen inte så häpnadsväckande ut utan har ganska så snälla och klassiska färger- MEN- ett lack heter Veronica! Ett oxblodsrött cremelack med mitt namn på- bokstavligen. Självklart måste jag äga ett lack som har namnet Veronica. Läs mer här. För övrigt så verkar själva effektlacket som ingår lite skumt- det ska nämligen ge en skrovlig, tweed liknande yta. Kan det ens vara snyggt? Man får ju en sådan yta om man trycker nageln mot ett tygstycke innan det torkat ordentligt. Just nu är jag skeptiskt mot om det verkligen kan vara snyggt men jag är ändå nyfiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.