torsdag 23 juni 2011

China Glaze "IDK"

Igår var jag inte hemma på hela dagen. Från det jag släpade mig upp från sängen till efter 20 på kvällen var jag fullt upptagen med att hjälpa föräldrarna med deras flytt. Jag hade ju givetvis glömt bort att förbereda några blogginlägg. Så eftersom jag försummade er igår så får ni en riktig skönhet här, nämligen den superholografiska IDK från China Glaze. Nu fick jag inte fram regnbågarna klart och tydligt men jag kan tillägga att detta var en mulen, regnig dag. Jag har inte riktigt fallit för hololack förut eftersom det känns som jag går omkring med discokulor på naglarna. Jag blir helt enkelt distraherad och upptäcker att jag stirrar på mina egna naglar. Men, vad är det för fel med det? Så jag tänker använda mer hololack och stirra järnet! Så det så!






In English; Have you ever seen such beauty? It's a stunner, I can assure you.

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.