måndag 22 augusti 2011

Chanel Rouge Noir

Tidigare i somras var TotalBeauty-Carina iväg till USA och snällt nog så tog hon med sig en liten shopping lista från mig och köpte lite billigare lack (bland annat de urbilliga Essence lacken). När jag väl fick min loot så fick jag även en lyxig present- nämligen Rouge Noir från Chanel. Helt otroligt gulligt och snällt! Rouge Noir är, som namnet antyder, ett murrigt rött lack som gränsar till svart. Otroligt vampigt och elegant, inte alls gothigt som det lätt kan bli när det gränsar till svart. Formulan var dessutom perfekt och det krävdes bara två lager för full täckning. Supersnyggt höstlack! Om jag inte tar helt fel så ingår detta i det ordinarie sortimentet.
Bilden är klickbar
In English: A dark, vampy classic from Chanel. A two coat perfection.

5 kommentarer:

  1. Oj, oj, oj så fint! Vad snällt av Carina :)

    SvaraRadera
  2. Vad fint det passade dig :) var osäker på vilken nyans du skulle uppskatta så jag chansade.

    Du och Wysteriia verkade behöva något just då som förgyllde era liv lite extra ;)

    (Lacket ingår i det ordinarie sortimentet)

    SvaraRadera
  3. Oj vad fin! :)


    Jag har utmanat dig i min blogg, skulle vara kul att se vad du svarar! :)
    http://makeuponista.se/enkat-hostmejk-2011/

    SvaraRadera
  4. Tina- Jag tror det finns dupes därute för en billigare peng. Men samtidigt så tror jag detta är värt det eftersom det är så lättlackat.

    Carina- Du är så otroligt omtänksam. :-) Jag blev verkligen jätteglad.

    Josephine- Tack och tack! Så roligt! Svaren kommer snart :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.