torsdag 8 september 2011

Essence Walk of fame

Det finns vissa färger som bara skriker "mig" om det. Alltså, det är verkligen min färg. Taupe är en sådan nyans som jag verkligen fallit för. Jag älskar den här typen av lack och Essence har gjort en taupefärgad liten pärla.

Jag har en fråga till er läsare; skulle ni vilja se lite jämförelser av lack här på bloggen? Att jag visar upp en rad taupelach (t ex) för att avgöra om de är dupes eller inte? Skulle det vara något?
In English: A precious taupe from Essence!

6 kommentarer:

  1. Fint och elegant! Jämförelser är alltid kul, kör på!

    SvaraRadera
  2. Tummen upp för jämförelser, sådana är alltid kul att se!

    SvaraRadera
  3. Kerstin och Nailtastic- Ja! Tack och kul! Jag ska genast se vad jag kan knåpa ihop:

    SvaraRadera
  4. Älskar jämförelser! :-)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.