fredag 10 augusti 2012

Fredagsfavoriten: hårinpackning från Beautiful Curls

För några veckor sedan lade jag en beställning hos iHerb och beställde lite smått och gott till hår och hud. En produkt blev genast favoriten vid första användningen:
Deep condition treatment är en superinpackning utan silikoner och sådant. Den består mest av kamfer- och arnika extrakt i en bas av tjockt sheasmör. Den vårdar även hårbotten. Mitt hår sög i sig massor av detta och nu har jag supermjukt hår.

Jag skaffade även lite stylingprodukter från Beautiful curls. De kostar $5-9 och du kan utnyttja koden FOZ942 så får du $5 på din första beställning. Jag vet att många har haft problem med leveranstiden men jag tror att det snarare beror på den svenska postgången.

In English: My new favourite hair masque: Deep conditioning treatment from Beautiful Curls. Oh you can use my code FOZ942 to get $5 off your first order at iHerb.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.