torsdag 10 januari 2013

Depend #326 och #331

Ja, ytterligare ett inlägg och det blir faktiskt ett Depend lack till från höstens kollektion. Eller ja, det blir faktiskt två för 331 går inte att använda på egen hand.
 Som ni ser är 326 är fantastiskt fint havsgrönt mjölkigt jellylack. Av någon anledning så krånglade topplacket på pekfingret (tror jag hade pekfingret i närheten av ånga från min vattenkokare innan det hann torka). Jag har dessutom haft lacket på någon dag innan jag fotade det så det ser lite repigt ut när man zoomar in. Som ni ser är detta lack mer grönt än det jag visade igår. Färgen är verkligen underbar och formulan är toppen. Tror det var 2 lager.
Här ser ni det, det nästan ökända 331 som inte har fått så bra respons på andra bloggar. På pekfingret och långfingret är det utan topplack och det är med topplack på ring- och lillfingret. Som ni ser är detta ett sort effektlack som kan skapa en skrovlig yta (om man gillar det) eller en sorts mörkblå prickig effekt. Det går att diskutera om detta är snygg eller ej men jag vill ändå ge credd till Depend att de tog med dessa effektlack i kollektionen. För det som är trendigt just nu är just att experimentera med strukturer på lack- tänk kaviarmanikyr, nya liquid sands från OPI (Zoya kommer att komma med en liknande kollektion) samt velvet manikyr eller den nya läder-manikyren". 2013 kommer att bli strukturens år - tro mig. Sen om det är snyggt eller inte. Nja, det går som sagt att diskuteras.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.