lördag 4 maj 2013

OPI A woman's Prague-ative

Ett inlägg på en lördag? Ja, eftersom det inte blev något i torsdags, eftersom jag var på sjukhuset och genomgick lite tortyr eeeh undersökning, så får det bli ett inlägg idag istället. Idag bjuder jag på en kopparfärgad skönhet från OPI:s Eurocentrale kollektion:

 A woman's Prague-ative är ett härligt sprakande kopparfärgat skimmerlack. Själva formulan påminner om Sprung från Mariah Carey kollektionen men den är mer rosa medan den här verkligen är orange. Formulan verkar lite skir först men den bygger upp bra och täcker vid tre lager. Det här lacket är verkligen en udda fågel i kollektionen eftersom det är den enda som är såpass skimrig och sprakande. Men jag gnäller inte- jag tycker det är bra att en kollektion består av olika finishes eftersom det är då lättare för alla att hitta en favorit. Jag gillar verkligen koppar men det känns lite som en höstfärg. Fastän, å andra sidan, så är det såpass vackert så jag kommer nog ha det på mig året runt. Torktiden var snabb och formulan bra, som sagt. Ni ska se hur den här skönheten verkligen sprakar i solen!

Vill du köpa A woman's Prague-ative så finns den hos Eleven för 150:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: A stunning copper shade from OPI's Eurocentrale collection.

4 kommentarer:

  1. Sjukt snyggt! Påminner lite om China Glaze Harvest Moon men snyggare tror jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inte Harvest Moon men jag tror du har rätt (var tvungen att googla). Älskar verkligen kopparfärgade lack!

      Radera
  2. Ja, det påminner väldigt mycket om harvest moon! Bägge är grymt snygga!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Absolut! Nu vill jag nästan ha Harvest moon också.... ;-)

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.