måndag 3 juni 2013

Namnlöst lack från L'Oreal

Jag tror den senaste tidens stress har hunnit ikapp mig- jag är nämligen förkyld för tillfället och har extremt ont i halsen. Tack och lov har jag inte förlorat rösten men min sångröst är nog inget att hurra för, för tillfället. Hursomhelst så ville jag dela med mig av ett lack jag har haft i mitt arkiv hur länge som helst. Men eftersom etiketten har trillat bort så har jag ingen aning om vad det här lacket heter. Jag tror inte det finns i butik längre heller vilket är lite trist eftersom det är himla fint:

Det här namnlösa lacket är alltså svart med en massa guldskimmer eller guldfärgat microglitter.Det har en superbra formula och det täcker efter två lager. Dessvärre så håller det inte i sju dagar (som det står på flaskan) men vilket lack gör det egentligen? Men det är ändå värt att ha i sin samling. Kanske finns det såna här lack kvar någonstans. Är det någon som vet?

In English: Can anyone help me identify this old L'Oreal polish?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.