tisdag 9 juli 2013

Depend #2062 "Primrose"

Jaaaa! Ett inlägg till! Det är lika bra att jag verkligen tar itu med det hela och eftersom jag sitter vid datorn och skriver in översatta dokument i word så är jag ju väldigt lämpligt nära att även ta en paus och blogga litegrann (oj, vilken lång mening). Idag så har turen fallit på ett av lacken från Depends Rough Sparkle kollektion:

Jag är faktiskt fascinerad över mina naglar. Jag tog de här bilderna för ungefär en månad sedan och ni ser ju hur korta de var. Det är de inte längre- mina naglar växer verkligen fort. Tydligen så lägger min kropp allt krut på att naglarna, istället för håret, ska växa snabbt. Eller ja, mitt hår växer väl hyfsat snabbt också men efter allt magbesvär så har det tagit stryk och jag har tappat en massa så det har blivit mycket tunnare, trist nog. Men nog om det- tillbaks till Primrose, eller 2062. Det här är ett sött, rosa texturlack med lite små hexagonaler i matchande rosa färg. Det är supergulligt och formulan är toppen- på mina korta, stumpnaglar så räckte det med ett enda lager för att det skulle täcka. Dessutom så höll det väldigt bra precis som de flesta andra texturlack som jag har testat. Jag kan verkligen rekommendera Depends lack för även om flaskorna är små så är det roligt att experimentera med. Förhoppningsvis släpper de fler texturlack med lite roligare färger framöver.

Primrose, tillsammans med de övriga Rough Sparkle lacken, hittar du på ställen där Depend säljs. De kostar 39:- så de är lite dyrare än de vanliga Dependlacken.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Swedish brand Depend has jumped on the wave of texture polishes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.