tisdag 13 augusti 2013

OPI Vant to bite my neck?

Sensommaren är här och jag måste ändå säga att sommare 2013 har varit väldigt trevlig. Det har varit skönt att vara lite ledig från bloggen men nu känner jag att inspirationen har återvänt och jag vill visa upp de bilder jag tagit av diverse vackra lack. För jo, det spelar ingen roll om jag skriver inlägg eller så- det ständiga fotandet pågår kontinuerligt. Hoppas ni har haft en bra sommar och kom ihåg att den ännu inte är slut.

Lacket jag vill visa idag är Vant to bite my neck? från OPI:s Euro centrale kollektion som kom tidigare i år. Faktum är att det här lacket överraskade mig mest eftersom det blev en otippad favorit. Tyvärr så visar mina bilder inte den exakta skönheten som det här lacket har:

Vant to bite my neck? är det andra lacket i kollektionen med vampyrtema och det är ett djuplila krämlack som är verkligen perfekt lila: inte för blå och inte för röd. Det känns både vampigt (passande) och sofistikerat trots att det är såpass mörkt att det nästan ser svart ut. Jag vet egentligen inte varför jag tycker så mycket om det här lacket för på bilderna ser det ganska så tamt ut, inte egentligen speciellt alls. Men det är något med nyansen och hur det ser ut på naglarna live.

Som vanligt så var det lättlackat och täckte perfekt efter bara 2 lager. Är du sugen på att köpa det så finns det bland annat hos Eleven för 150:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: To my suprise, this was one of my favorites from the Euro centrale collection from OPI.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.