torsdag 31 oktober 2013

OPI First date at the Golden Gate

Ytterligare ett lack från San Fransisco kollektionen från OPI! Den här gången är det ett av de två röda krämlacken i den kollektionen som är snarlika varandra:

Jag vet inte om färgåtergivelsen är lite märklig på min dator men när jag förde över bilderna hit från min dator så ser lacket helt plötsligt klarrött ut, inte vampigt röd som lutar mot tegel. Jag vet inte om det blev något knas eller om det syns annorlunda för er men färgen är inte knallröd utan mer åt tegelhållet, som sagt. Tyvärr så var formulan ganska så tunn och trots att jag hade tre lager så var det fortfarande flammigt- som ni ser. Så är ni sugen på ett rött lack så finns det en miljard bättre varianter än detta. Jag kan verkligen inte rekommendera det alls.

 Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Unfortunatly this polish has a crappy formula which ruins it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.