onsdag 13 november 2013

Depend #380

Efter en veckas paus med intensivt pluggande så tar jag mig tid och visar er en arkivbild. Jag vet också att jag ligger efter med att svara på kommentarer men jag ska ta itu med det snart. Denna höst har varit sjukt hektiskt men jag antar att det bara är att vänta när en läser på magisternivå. Idag kommer ett snyggt lack från Depends höstkollektion:
380 har en sån där fint lavendellila nyans som kanske inte är så himla unik i sig men eftersom den har den här märkliga, spräckliga finishen så blir den unik i min samling. Formulan är mycket bra, lite tunnare än vad Depends krämlack vanligtvis är. Det krävdes tre lager för att det skulle bli helt jämt. Jag gillar verkligen att Depend är såpass innovativa och experimenterar mycket.

380 borde finnas att köpa på ställen där Depend säljs men ibland kan det vara lite knepigt att få tag på lack från specifika kollektioner. Men de ska finnas ute i affären nu och de kostar 25:-/st.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Another one of the speckled polishes from Depend's autumn collection.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.