måndag 25 november 2013

OPI A-piers to be tan

Det här lacket har jag inte bestämt mig över än. Jag vet alltså inte om jag gillar det eller om jag tycker att det är fult:

A-piers to be tan är alltså ett brunt lack som lutar väldigt åt orangerött. Jag har inget som liknar det i min samling i och för sig men färgen är lite skum. Dessutom är jag inte säker på att den passar till min hudton. Den skulle vara ursnygg till en mörk hudton tror jag. Överlacket betedde sig väldigt konstigt med det här lacket. Jag vet inte om jag lyckades med något eller om det blev en reaktion mellan lack och överlack- det blev nämligen lite skrovligt och matt som ni kanske ser. Jag har inte varit med om det förut så det måste varit jag som klantat mig- tyvärr vet jag inte exakt vad jag gjort? Jag får nog återkomma till det här lacket för att se om det blir knepigt igen.

Är du sugen på A-piers to be tan så finns den att köpa hos Eleven för 150:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: A-piers to be tan from the San Fransisco collection. Not entirely sure about this shade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.