onsdag 11 december 2013

Essie After school boy blazer

Som ni kanske har uppmärksammat så har jag blivit extremt svag för svarta, nästansvarta och svartmedglitteri färgade lack det senaste året. När jag målade naglarna med Essies After school boy blazer, från höstkollektionen For the twill of it, så blev jag verkligen kär på en gång.  Förresten så har jag tagit de här bilderna med min nya iphone eftersom kameran i den är helt otroligt bra. Jag kommer troligtvis göra så hädanefter men jag har ju ganska många bilder av lack tagna med min vanliga kamera.

After school boy blazer är mörkt blå, nästan så att det är svart. Det fullkomligt skriker elegans. Formulan är rent ut sagt spektakulär och oerhört lättmålad. Två lager behövdes för att få färgen jämn och fin. Jag kan inte säga annat än: Köp denna om du vill ha ett stilrent lack!

After school boy blazer finns att köpa, bland annat, hos Eleven för 129:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: I love love love love this polish!

2 kommentarer:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.