torsdag 12 december 2013

OPI In the cable car lane

Jag försöker spurta mina resterande bilder från OPI:s San Fransisco kollektion eftersom jag fortfarande har julkollektionen att visa och det vore ju bra att hinna visa större delen av den innan jul:

In the cable car pool lane är mörkt rödlila och märkligt nog så ser det horribelt ut på bilderna! Jag kan lova er att i verkligheten ser det inte alls så flammigt ut utan det är verkligen en djup och mörk lila som verkligen är ursnygg. Det jag kan invända emot är att det ofta dyker upp ett lack i den här färgen i OPI:s kollektioner. Det är snyggt men det finns en uppsjö av liknande. Det var lättlackat och blev jämt (i verkligheten iallafall) efter två lager. Det var lite mer rinnigt än de andra lacken i kollektionen. Jag måste be om ursäkt för de dåliga bilderna och jag får ta snyggare och bättre bilder av det här lacket i framtiden.

Är du ändå sugen på In the cable car pool lane så finns den bland annat hos Eleven för 155:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: Not the most unique colour from OPI.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.