tisdag 21 januari 2014

Essie The lace is on

Essies höstkollektion For the twill of it består verkligen av guldkorn. De kanske inte är de färger som en lockas av vid första ögonkastet, men väl på naglarna så är det kärlek!
The lace is on är ett härligt fuchsiarosa lack som verkligen lyser på naglarna. Vanligtvis så tycker jag den här typen är ganska så tråkiga i flaskan men väl på naglarna så älskar jag det. Det har hänt flera gånger och det är alltid fuschsiarosa lack! Den färgen är helt enkelt perfekt till min hudton. Formulan är perfekt och det behövdes bara två lager för att det skulle bli jämt och fint.

Essies höstlack ska finnas på Eleven, för 129:-, men det verkar som just TLIO är slut just nu.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten


In English: Glowing pink! Love it!

1 kommentar:

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.