tisdag 21 januari 2014

OPI Baby please come home

Äntligen så har jag kommit till OPI:s vinterkollektion som är ett sammarbete med Mariah Carey. Kollektionen innehåller en mängd pärlor med olika finishes och färger. Jag gillar! Först ut är liquid sands lacket Baby please come home:

Baby please come home är metalliskt grålila, en färg som oftast går hem hos mig. Det går absolut inte att säga att detta lack är snyggt men samtliga liquid sands-lack i den här kollektionen är lite, tja, tama. De har milda nyanser och ingen innehåller ett kontrasterande glitter. Så även om det är fint så är det inte stjärnan eller det mest hypade lacket i samlingen.

Baby please come home finns att köpa för 109:- (!) hos Eleven (det verkar som alla lack i julkollektionen är till nedsatt pris).

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.


In English: Not the most exciting polish from the Christmas collection from OPI but still pretty.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.