måndag 20 januari 2014

FNUG Galaxy

Hittills har jag varit väldigt imponerad av FNUG men förr eller senare så stöter en alltid på ett bottennapp. Det kan vara formulan eller bara sågot så enkelt som nyansen som är helt fel. Den här gången är det dessvärre formulan, för färgen är jättefin:


Jag måste börja med att be om ursäkt för kladdet på bilden. Jag hade precis tagit av ett mörkrött OPI-lack som missfärgade allt (utom naglarna!!). Galaxy är isigt, metalliskt grå med ett fint rosa skimmer som nästan är omöjligt att få fram på foto. Lacket är verkligen superfint men det är så skirt. Jag har 5 lager på bilden och om du tittar noga så syns fortfarande nagelkanten. Men jag måste tillägga att trots att detta är ett metalliskt lack så blev det inte alls några ränder efter penseldragen.

Är du sugen på Galaxy så finns det att köpa hos Edgecosmetics för 159:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten

In English: Galaxy from Danish brand FNUG is very pretty but also very sheer- I had 5 coats in the pictures.

2 kommentarer:

  1. Synd på 5 lager på ett annars fint lack. Men då går det bort för mig.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är lite trist. Men det kanske går bättre att grunda med ett ljudgrått krämlack.

      Radera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.