måndag 20 januari 2014

L'Oreal Black Diamond

Eftersom jag knappt bloggade något alls förra veckan så ska jag kompensera för det den här veckan och sen, förhoppningsvis, försöka att blogga lite mer regelbundet. Annars spricker nog min mapp med ovisade lackbilder.

Japp, det är bilder på "fel" swatchhand igen. Men ni såg ju hur kort min långfingernagel var på inlägget nedan så ni förstår varför det blir lite blandade händer framöver. Black diamond är ett svart lack med silverglitter. Enklare än så blir det inte- och inte snyggare heller! Jag har ju blivit besatt av svarta lack numer och kan absolut inte få nog av dem. Två lager täckte perfekt.

L'Oreals lacker finns att köpa på bland annat Coop och Ica Maxis kosmetikavdelningar för 59:-.

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.


In English: I can't express my love for black polishes enough.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.