onsdag 8 januari 2014

OPI Incognito in Sausalito

Mörkt marinblått är en färg som verkligen fanns i de flesta höstkollektioner 2013, och jag har absolut inga problem med det. Jag älskar verkligen de nästansvarta lacken och kan nog inte få nog av dem:

Åter några bilder som är fotade med den gamla kameran. Jag är verkligen så tacksam över kameran i min nya iPhone- den är otroligt bra i jämförelse med den gamla kameran. Nog nog babblat om det. Incognito in Sausalito är ett bläckblått, nästansvart krämlack. Det är superlätt att lacka med och håller bra. Täcker efter två lager.

Är du sugen på Incognito in Sausalito så finns den på Eleven för 155:-

Att jag mottagit varan i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av produkten.

In English: I really do love almost-black polishes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.