tisdag 20 maj 2014

Happy Pink blush från Apolosophy

Jag är jättesvag för blushers och skulle kunna ha en miljon om jag inte lade band på mig. För någon vecka sedan så damp en "sommarpresent" från Apolosophy ned i brevinkastet och i paketet fanns blushet Happy Pink. 
Färgen är en sån där perfekt varm rosa som passar de flesta. Finishen är någonstans mellan satin och matt. Den är också superpigmenterad. En ny favorit, helt enkelt! 
Apolosophys blush kostar 109:- och säljs på Apoteket Hjärtat (just nu verkar det vara en ta 3 betala för 2-kampanj!).

Att jag mottagit produkten i recensionssyfte påverkar inte mitt omdöme av den. 

2 kommentarer:

  1. Ser jättefint ut :) Bra pris med :)

    SvaraRadera
  2. Snygg nyans, jag är ingen blusherfantast men jag börjar ändå få en massa olika av någon anledning... Man kanske skulle ta en titt på Apotek Hjärtat... :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.