måndag 21 september 2015

Depend #431

Pinsamt nog måste jag erkänna att jag inte minns exakt när det här nagellacket kom ut. Det var antingen något år sedan eller i våras (samma lack, fastän med olika nummer har kommit ut två gånger nämligen).
431 är ett ljust taupefärgat lack med grönt och guldfärgat microglitter. Jag gillar den udda kombinationen även om glittret är väldigt subtilt. Jag använde blixt för att få fram glittret lite här. Färgen ser aningens ljusare ut i flaskan än vad den blir på nageln. Men inte mig emot- jag gillar ju taupenyanset!

Formulan var ovanligt tunn för att vara ett Depend-lack och tre lager var ett måste. Men det torkade ändå snabbt med CND:s topplack. 

Depends lack kostar 29:-/st och säljs lite här och var. Det är inte svårt att hitta en Depend-hylla i en fysisk butik men den här nyansen kan kanske vara lite svår att hitta. 

Att jag mottagit varan som pressprov påverkar inte mitt slutgiltiga omdöme om den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten kommentar för det glädjer alltid.